Uspeh svake kompanije leži u ljudima

Tim Savacoopa odlikuju posvećeni, odgovorni, ambiciozni, fleksibilni i visoko motivisani ljudi, dobra radna atmosfera i uslovi rada.

Mi smatramo da uspešan tim čini uspešnu kompaniju što direktno utiče na zadovoljstvo zaposlenih i odražava se na zadovoljstvo klijenata našim proizvodima i uslugama.

Šta Vam nudimo:
  • Stabilno poslovno okruženje
  • Rad u pozitivnoj i dinamičnoj atmosferi
  • Mogućnost za lično i profesionalno usavršavanje kroz treninge i edukacije
  • Uslove za napredovanje i razvoj karijere
Karijera

Savacoop Vrednosti

Gradimo poverenje

Kvalitet, pouzadnost i porfesionalnost u odnosima sa našim klijentima su imperativ našeg poslovanja. Prepoznati smo kao pouzdan partner koji poštuje svakog aktera u lancu snabdevanja.

Negujemo tradiciju

Činjenica da godinama sarađujemo sa istim partnerima govori u prilog tome da smo kompanija koja neguje tradiciju, kvalitet i ličnu posvećenost.

Poštujemo stručnost

Najvažnija karika našeg poslovnog ciklusa su naši zaposleni koji svojim iskustvom i stručnošću osiguravaju visok nivo zadovoljstva naših klijenata.

Podstičemo inovativnost

Hrabre ideje, veštine i ogroman trud uložen u prilagođavanje stalnim zahtevima tržišta rezultovali su velikim brojem promena u poslovanju, proizvodima i uslugama.

2979DC72-AF7A-404B-850B-DBD98A4CA53F

Upoznaj naše zaposlene

Predstavljamo pet kolega koji su obeležili u 2021.godini jubilarnu godišnjicu rada u Savacoop-u.

Posebno smo ponosni malom fluktuacijom zaposlenih.

Broj zaposlenih raste iz godine u godinu, ojačan stručnjacima i vrednim i ambicioznim radnicima. U 2021. godini, broj zaposlenih je porastao za više od 50 novih zaposlenih, sada naš tim čini preko 300 zaposlenih.

Negujemo i čuvamo korporativne vrednosti sa kojima se naši zaposleni osećaju kao deo tima, deo porodice Savacoop.

4457B6E5-7F3B-42C1-9CF3-AF1B6FF8D900

Budite deo Savacoop tima

Ukoliko ste zainteresovani da se priključite našem timu, Vašu biografiju zajedno sa propratnim pismom možete dostaviti popunjavanjem obrasca u nastavku:

Ostavite CV u našoj bazi

Lokacija: Srbija

Imate mogućnost da ostavite CV i Propratno pismo u bazi Savacoopa.

U slučaju da prepoznamo potrebu za kandidatima kao što ste Vi, bićemo slobodni da Vas kontaktiramo.

Analitičar prodaje

Lokacija: Novi Sad

Zadaci:
  • Generisanje izveštaja po utvrđenoj dinamici
  • Tačnost, pouzdanost i ažurnost izveštaja koje kreira i prezentuje
  • Kontinuirano usavršava stručna i opšta znanja u delokrugu posla koji obavlja
  • Konstantno unapređenje procesa izveštavanja u kompaniji
  • Tačnost matičnih podataka u kompaniji
  • Definisanje i praćenje KPI u prodaji
  • Poštovanje korporativnih principa i vrednosti kompanije
  • Osiguranje ažurnosti korporativnih dokumenata, procedura i uputstava komercijale
  • Praćenje propisa u delokrugu rada i pravovremeno prilagođavanje organizacije definisanim zahtevima
  • Poštovanje pravila propisana korporativnim dokumentima, Procedurama i Uputstvima
  • Praćenje zakonske regulative u delokrugu rada, izveštavanje o usaglašenosti, promenama i obezbeđenje sprovođenja aktivnosti usaglašavanja sa zakonskom regulativom iz delokruga rada
  • Izrada, ažuriranje i analiza dnevnih, nedeljnih i mesecnih izveštaja komercijalnog sektora (prodaje, marketinga i nabavke)
  • Komunicira, izveštava, prati kretanje osnovnih pokazatelja o prodaji i ciljevima prodaje, i skreće pažnju na odstupanje od trendova i prognoza
  • Prikupljanje i obrada podataka usmerenih ka menadžerskoj strukturi unutar organizacije
  • Asistira menadžmentu u definisanju i kreiranju budžeta i ciljeva, a na osnovu uporednih analiza prodaje i ciljeva
  • Pružanje podrške poslovnim aktivnostima kojima je cilj povećanje prihoda
  • Korišćenjem odgovarajućih tehnika i alata u analizi, optimizacija procesa analize
  • Učestvovanje u projektima za poboljšanje rada svih sektora unutar Komercijale, a koji zahtevaju analitiku u svom pracenju
  • Praćenje procesa implementacije projekata prodaje
  • Analizira sa Rukovodiocem kontrolinga i menadžmentom rezultate izveštaja
  • Utvrđivanje mera unapređenja sa vlasnicima budžeta
  • Ostali izveštaji čija realizacija pomaže boljem poslovanju kompanije
Uslovi:
  • Najmanje VII stepen stručne spreme iz oblasti ekonomije
  • Prethodno iskustvo u radu na sličnim ili istim pozicijama najmanje 5 godina
  • Odlično poznavanje rada na računaru, posebno Excel-a (napredni nivo)
  • Dobre organizacione sposobnosti, komunikativnost, timski rad
  • Sposobnost efikasnog i brzog rešavanje problema
Ukoliko smatraš da si:
  • Odgovoran/na i organizovan/na
  • Vredan/na
  • Spreman/na da učiš i usavršavaš se
  • Orijentisan/na ka timskom radu
  • Orijentisan/na ka detaljima
  • Usmeren/na na izvršavanje radne aktivnosti
  • Odgovara ti timski rad i pozitivna atmosfera
Rad u kompaniji Savacoop podrazumeva:
  • Stabilne radne uslove
  • Rad u prijatnom i modernom okruženju
  • Mogućnost napredovanja
Rok za prijavu 13.12.2022. 

Saradnik u nabavci

Lokacija: Novi Sad

Zadaci:
  • Održavanje optimalnog nivoa zaliha artikala koje vodi
  • Obezbedi da se sprovedu dogovoreni uslovi sa dobavljačem
  • Važeće nabavne cenovnike, za planiranu maržu, I za tačnost svih neophodnih  podataka  prilikom izrade kalkulacije VP cena
  • Kreiranje i održavanje partnerskih odnosa sa klijentima
  • Komercijalne uslove, dogovore sa dobavljačima čuva kao deo poslovne tajne
  • Izbor i optimizaciju artikala u asortimanu sa aspekta kompletnosti ponude u dogovoru sa menadžerom kategorije I rukovodiocem nabavke
  • Prikupljanje dokumentacije od dobavljača (za registraciju, usaglašavanje kvaliteta.. ) I realizacija neophodnih zakonskih procedura za artikle uz pomoć specijaliste importa/exporta
  • Praćenje propisa u delokrugu rada i pravovremeno prilagođavanje organizacije definisanim zahtevima
  • Poštovanje pravila propisanih korporativnim dokumentima, procedurama i uputstvima
  • Praćenje zakonske regulative u delokrugu rada, izveštavanje o usaglašenosti, promenama i obezbeđenje sprovođenja aktivnosti usaglašavanja sa zakonskom regulativom iz delokruga rada
  • Istraživanje tržišta i pronalaženje potencijalnih dobavljača, pravovremeno reagovanje na dinamična tržišna dešavanja
  • Uspostavljanje saradnje sa novim dobavljačima
  • Rad na optimizaciji odnosa sa postojećim dobavljačima
  • Obezbeđenje najpovoljnijih uslova u pregovorima sa dobavljačima, štiteći interes kompanije
  • Obezbeđuje ažurnost svih podataka u bazi podatka o artiklima, dobavljačima, ugovorima
  • Analiza porudžbina ka dobavljaču i kalkulacije cena, usaglašavanje sa Menadžerom kategorije i Rukovodiocem nabavke
  • Mesečna analiza ključnih indikatora profitabilnosti , realizacije u odnosu na planiranu sa konkretnim razlozima I predlozima za poboljšanje na artiklima gde su indikatori nezadovoljavajući u dogovoru sa menadžerom kategorije
  • Održavanje optimalnog nivoa zaliha kroz redovnu analizu zaliha i poručivanje robe od dobavljača
  • Prati realizaciju planova i predlaže mere unapređenja nabavke i prodaje Kategorije
  • Poručivanje robe od dobavljače
  • Planiranje i organizacija transporta i prijema robe od dobavljača
  • Rešavanje reklamacija na robu sa dobavljačem
  • Izrada cenovne strategije asortimana kojim upravlja
Uslovi:
  • Najmanje VII stepen stručne spreme iz oblasti ekonomije
  • Prethodno iskustvo u radu na sličnim ili istim pozicijama najmanje 2 godine
  • Odlično poznavanje rada na računaru, posebno Excel-a (napredni nivo)
  • Dobre organizacione sposobnosti, komunikativnost, timski rad
  • Sposobnost efikasnog i brzog rešavanje problema

Ukoliko smatraš da si:
  • Odgovoran/na i organizovan/na
  • Vredan/na
  • Spreman/na da učiš i usavršavaš se
  • Orijentisan/na ka timskom radu
  • Orijentisan/na ka detaljima
  • Usmeren/na na izvršavanje radne aktivnosti
  • Odgovara ti timski rad i pozitivna atmosfera

Rad u kompaniji Savacoop podrazumeva:
  • Stabilne radne uslove
  • Rad u prijatnom i modernom okruženju
  • Mogućnost napredovanja

Rok za prijavu 16.12.2022. 

Terenski komercijalista za navodnjavanje

Lokacija: Niš, Leskovac, Vranje

Radni zadaci i odgovoran za:
  • Realizaciju plana prodaje za teritorije za koji je zadužen
  • Realizacija politike prodaje (politika cena, rabata, naplate, isporuke, reklamacija…)
  • Odgovoran za analizu tržišnih potencijala za prodaju za teritorije za koji je zadužen
  • Tačnost izveštaja koje kreira i prezentuje
  • Kontinuirano usavršava stručna i opšta znanja u delokrugu posla koji obavlja
  • Poštovanje korporativnih principa i vrednosti Kompanije
  • Kreiranje ponuda za kupce
  • Obilaženje kupaca na terenu po definisanom nedeljnom planu
  • Primanje porudžbina kupaca i kreiranje izlaznih dokumenata
  • Obaveštavanje kupaca o dostupnosti robe, prodajnim akcijama, novim proizvodima
  • Praćenje rešavanja žalbi i reklamacija od strane kupaca
  • Analiza realizacije plana prodaje, kao i plana naplate i definisanje mera unapređenja
  • Izveštavanje nadređenih o aktuelnostima na tržištu i aktivnostima konkurencije i predlaganje korekcija u vezi sa prodajnom strategijom i promotivnim aktivnostima
  • Pruža usluge savetovanja kupaca prilikom selekcije proizvoda u skladu sa strategijom i planovima Kompanije
  • Ažuriranje baze podataka o Kupcima, Tržištu i potencijalima Tržišta i evidentiranje (u sistemu) dogovorenih prodajnih uslova sa kupcima za koje je zadužen
  • Upoznavanje sa karakteristikama proizvoda koje prodaje
  • Kreiranje predloga plana prodaje za svoj teren za narednu godinu i učestvovanje u izradi finalnog godišnjeg plana
  • Otvaranje novih kupaca (prikupljanje podataka i dokumentacije) i aktivacija po definisanoj proceduri
  • Sagledavanje potencijala za brendiranje apoteka, gvožđara, farbara, kao i za promotivne aktivnosti kod kupaca i prosleđivanje informacija i predloga odgovornim kolegama u saradnji sa Marketingom
 Uslovi:
  • Minimum 3 godine rada u prodaji
  • Završena minimum viša ili visoka škola poljoprivrednog usmerenja (poželjno)
  • Prodajne i prezentacione veštine
  • Spremnost za rad na terenu
  • Stalno mesto prebivališta (Južna Srbija) je obavezno u regionu poslovanja
  • Znanje rada na računaru i MS Office paketa
  • Vozačka dozvola B kategorije
 Ukoliko smatraš da si:
  • Odgovoran/na i organizovan/na
  • Vredan/na
  • Spreman/na da učiš i usavršavaš se
  • Orijentisan/na ka timskom radu
  • Orijentisan/na ka detaljima
  • Usmeren/na na izvršavanje radne aktivnosti
  • Odgovara ti timski rad i pozitivna atmosfera
 Nudimo:
  • Stabilne radne uslove
  • Rad u prijatnom i modernom okruženju
  • Mogućnost učenja i napredovanja
Rok za prijave je 18.12.2022